Banner készítés, google reklám

Hiába a világ legjobb terméke vagy szolgáltatása, ha ennek híre nem jut el a vásárlókhoz. A reklám fontosságát talán legfrappánsabban és legérhetőbben Henry Ford foglalta össze:

“Aki azért nem költ reklámra, hogy pénzt takarítson meg, az ennyi erővel az óráját is megállíthatná, hogy időt takarítson meg.”

Banner készítés

A banner-hirdetésnek nagy előnye a többi médiummal (TV, rádió, plakát stb.) szemben, hogy pontosan mérhető hányan látták és hányan kattintottak rá. Évek óta foglalkozom bannerek készítésével. Ügyfeleim között ép úgy megtalálhatóak kis, pár fős vállalatok és nemzetközi multi-cégek is (pl.: LG, Pannon, Hewitt stb.). Nagy tapasztalatra tettem szert a kialakított arculatok, hagyományos reklámok internetre történő átültetésében, valamint új kreatívok kidolgozásában is.

A banner készítés folyamata

A munka első fázisában -amennyiben nem rendelkezik konkrét elképzeléssel – kreatív ötletekkel segítem Önt. Elkészítem a banner forgatókönyvét, melyben lépésenként leírom mikor mi fog történni a bannerben mi jelenik meg.

A forgatókönyv véglegesítése után megkezdem a grafikai tervezést. A végeredmény állóképek melyeken már látható a banner grafikai megjelenése. Ezek után elkészül a banner első flash alapú, animált verziója. Ezt a bannert nevezzük master méretnek. Egy bannert sokszor többféle méretben is el kell készíteni tekintve, hogy egyes weboldalak más és más méretű felületet tudnak biztosítani reklámozásra. Ezek a méret mutációk ebből a master méretből kerülnek kialakításra. Az elkészített bannerjeim mindig maximálisan megfelelnek a szabványoknak és a reklámfelület által támasztott igényeknek.

Google hírdetés (adwords)

Amennyiben olcsó, jól kontrollálható költségekkel járó, de célzott és hatékony reklámkampányt szeretne abban az esetben az Adwords szolgáltatást ajánlom Önnek.

Az Adwords a google reklámszolgáltatása melynek segítségével hírdetéseket jeleníthetünk meg a google találati listáján. Nagy előnye, hogy mi határozhatjuk meg mely kereséseknél jelenjen meg reklámunk, vagyis pontosan az a réteg fogja látni aki az adott témában keres, ami iránt érdeklődik.

Másik előnye, hogy csak azok a látogatók után kell fizetnünk, akik ténylegesen érdeklődnek reklámunk iránt és rákattintanak arra! Költsége jól kontrollálható, mert egy fix egyenleget kell feltöltenünk – melynek összegét mi szabjuk meg – és az egyes kattintások ebből az egyenlegből kerülnek levonásra.

Amennyiben google hírdetés kampányt szeretne indítani, keressen bizalommal, segítek Önnek a kampány megtervezésében és kivitelezésében.

Kérje tájékoztató árajánlatomat kötelezettségek nélkül az ajánlatkérő kitöltésével!